Tapahtuma-aukio on uniikki tila kuluttajatapahtumille.

Mall of Triplan sydämessä sijaitsee näyttävä Tapahtuma-aukio, joka on kuluttajien ja brändien täydellinen kohtaamispaikka. 

Tapahtuman järjestäminen Triplan Tapahtuma-aukiolla mahdollistaa näyttävän elämyksen ilman säävarausta. 

Tila on ollut suosittu muun muassa seuraaville kuluttajatapahtumille:


  • Lanseeraustapahtumat
  • Urheilutapahtumat
  • Messut
  • Vaikuttajatapahtumat


Valmis tapahtumatekniikka ja poikkeukselliset suuret digipinnat helpottavat näyttävien elämystapahtumien logistiikkaa.

VIERAILIJoita 2024

28.5 M

VIERAILIJoita joka viikko

550,000 +

Toimistotyöntekijää 

5000

NELIÖTÄ Tapahtuma-TILAA

700

1. Lyömätön sijainti ja saavutettavuus

Triplan Tapahtuma-aukio tarjoaa ainutlaatuisen ympäristön, jossa yleisö on jo valmiiksi paikalla. Viikoittain yli 550 000 kävijää liikkuu Mall of Triplassa, mikä takaa tapahtumallesi näkyvyyden ilman erillistä houkuttelua.


Tapahtuma-aukio sijaitsee kauppakeskuksen vilkkaalla katutasolla, 4. kerroksessa Little Manhattanilla, jossa yleisö virtaa paikalle suoraan eri kulkuvälineistä, hotellista, toimistoista ja kauppakeskuksen eri kerroksista.


Julkisen liikenteen asema on samassa kerroksessa, mikä tekee tapahtumasta helposti saavutettavan niin lähialueilta, muualta Suomesta kuin myös Helsinki-Vantaan lentokentältä. Täysin esteetön pääsy varmistaa, että tapahtumasi on avoin kaikille.

2. Vaikuttava tila ja käyttövalmis tekniikka

Triplan 700 m² kokoinen Tapahtuma-aukio tarjoaa näyttävän ja elämyksellisen ympäristön, jossa huipputason valo- ja äänitekniikka on valmiina käyttöön. Suuri digitaalinen näyttö ja kolme vaikuttavaa kattokuutiota luovat täydelliset puitteet konserteille, tuotelanseerauksille, brändien kohtaamisille, kulttuuritapahtumille ja muille suurille tilaisuuksille – unohtamatta urheilujuhlia. Tila on avoin yleisölle ja mahdollistaa myös iltatapahtumat.


Eikä tässä vielä kaikki. Tapahtuma-aukion vieressä sijaitsevat yksi Suomen parhaista Sokos-hotelleista sekä kattavat ravintola- ja viihdepalvelut. Tapahtumaasi voidaan laajentaa myös BioRexin elokuvasaleihin, elämykselliseen Black Box -tilaan, hotellin kokoustiloihin tai Biitsi ja Surf House -konseptitiloihin. Jokainen toteutus räätälöidään täysin brändisi ja tavoitteidesi mukaan.

3. Ohittamaton huomio tapahtumallesi

Mall of Triplassa tapahtumasi ei jää huomaamatta. Tapahtuma-aukio on jo valmiiksi vilkas kuluttajien kohtaamispaikka, mutta sen lisäksi voit hyödyntää Triplan omat markkinointikanavat – lukuisat diginäytöt ympäri kauppakeskusta, äänimainonnan sekä kauppakeskuksen aktiiviset sosiaalisen median kanavat. Näiden avulla tavoitat viikoittain yli 550 000 kuluttajaa kaupallisessa ympäristössä, jossa ihmiset tekevät ostopäätöksiä ja viettävät vapaa-aikaansa.

Triplan tapahtumatiimi auttaa tarvittaessa markkinoinnin suunnittelussa, jotta tapahtumasi saa ansaitsemansa näkyvyyden. Voit esimerkiksi aloittaa markkinoinnin jo asemahallissa ja ohjata kävijät suoraan tapahtumasi pariin.

Tapahtuma-aukio

 

1. Lyömätön sijainti ja saavutettavuus

Kuvittele järjestäväsi tapahtumaa, jonne ei tarvitsisi houkutella ihmisiä paikalle. Ei ollenkaan kaukaa haettua! Mall of Triplassa kuluttajat ovat paikalla jo valmiiksi. Meillä asioi joka viikko lähes 600 000 ihmistä. 

Triplan Tapahtuma-aukio sijaitsee kauppakeskuksen vilkkaalla katutasolla, 4. kerroksessa Little Manhattanilla. Tapahtumasi tavoittaa suuret kävijämassat suoraan kaikista ilmansuunnista ja kulkuvälineistä, hotellista sekä yläpuolella sijaitsevista toimistoista.

Julkisen liikenteen asema sijaitsee samassa kerroksessa, joten tapahtumasi on helposti saavutettavissa – saapuu kohderyhmäsi sitten lähinurkilta, muualta Suomesta tai Helsinki-Vantaan lentokentältä. Tapahtuma-aukiolle on täysin esteetön pääsy.

 

 2. Huikea tila ja tekniikka heti valmiina käyttöön

Triplan 700 m2 suuruinen Tapahtuma-aukio on vaikuttava ja elämyksellinen kokonaisuus, jossa on valmiina ammattilaistason valo- ja äänitekniikka. Tilan suuri digitaalinen näyttö sekä kolme näyttävää kattokuutiota mahdollistavat upeat puitteet niin konserteille, tuotelanseerauksille, brändien kohtaamisille, kulttuuritapahtumille kuin muille suurille tilaisuuksille – urheilujuhlaa unohtamatta! Tila on avoinna yleisölle ja siellä voi järjestää myös pitkälle iltaan ajoittuvia elämyksiä.

Eikä tässä vielä kaikki. Tapahtuma-aukion välittömässä läheisyydessä sijaitsee yksi Suomen parhaimmista Sokos-hotelleista sekä kauppakeskuksen runsaat ja laadukkaat ravintola- ja viihdepalvelut. Myös elokuvateatteri BioRexin teatterisalit, elämyksellinen tapahtumatila Black Box, hotellin kokoushuoneet tai Biitsi ja Surf House voidaan varata tapahtumasi käyttöön. Jokainen toteutus räätälöidään täysin brändin ja tapahtumatavoitteiden mukaisesti.

Ja mikä parasta, kauppakeskuksessa ei tarvita säävarausta!

 

3. Ohittamaton huomio tapahtumallesi

Takaamme, että Mall of Triplassa tapahtumasi huomataan.

Paitsi että Tapahtuma-aukio on jo valmiiksi vilkas kuluttajien kohtaamispaikka, voimme valjastaa tapahtumasi markkinointiin kauppakeskuksen kaikki omat kanavat, kuten lukuisat diginäytöt ympäri kauppakeskusta, äänimainonnan ja kauppakeskuksen oman sosiaalisen median. Triplan erilaisilla tapahtuma­markkinointi­ratkaisuilla tavoitat viikoittain yli 550 000 kuluttajaa kaupallisissa ympäristöissä, jossa kuluttajat ovat ostoksilla ja viettämässä vapaa-aikaa.

Lisäksi Triplan oma tapahtumatiimi auttaa tarvittaessa tapahtuman markkinoinnin suunnittelussa. Mikset esimerkiksi aloittaisi tapahtumasi markkinointia jo asemahallista, kuljettaen ihmisiä suoraan tapahtumasi pariin.

Tapahtumamme

Kaipaatko apua sopivan promootiopaikan valinnassa?

 
 
 

Vuokrauspäällikkö

Susanna Joki

susanna.joki@malloftripla.fi

+358 40 195 7018