
Mall of Triplassa vierailee yli 500 000 kuluttajaa joka viikko – ”Ainutlaatuinen sijainti tapahtuman järjestämiseen”
laa brändisi näkyvyys — Tavoita asiakkaasi oikealla hetkellä.
Mall of Triplassa vierailee yli 500 000 kuluttajaa joka viikko – ”Ainutlaatuinen sijainti tapahtuman järjestämiseen”
laa brändisi näkyvyys — Tavoita asiakkaasi oikealla hetkellä.Helsingin Pasilassa sijaitseva Mall of Tripla houkuttelee viikoittain satojatuhansia kävijöitä. Kauppakeskuksen keskellä, vilkkaalla asematasolla, on Tapahtuma-aukio, joka tarjoaa kuluttajatapahtumille ainutlaatuiset puitteet. Saavutettavuus, näkyvyys, näyttävyys ja moderni tekniikka sekä kuluttajamassat tekevät Tapahtuma-aukiosta Suomen parhaimman tilan brändien ja kuluttajien välisiin kohtaamisiin.
Me suomalaiset rakastamme viettää aikaa kauppakeskuksissa. Niistä onkin kasvanut elämyskeitaita, joissa kuluttajat viihtyvät ja viettävät vapaa-aikaa – aina sopivassa säässä.
”Maksullisten elämysten lisäksi kauppakeskus on vaikuttava paikka myös erilaisten maksuttomien elämysten ja tapahtumien järjestämiseen kuluttajille. Triplan Tapahtuma-aukiolle sopii loistavasti esimerkiksi erilaiset tuotelanseeraukset ja muut brändien ja kuluttajien kohtaamiset, urheilutapahtumat, seminaarit, messut ja muut avoimet tapahtumat, joilla tavoitellaan elämyksellisyyttä ja isoja kävijämassoja”, kertoo Mall of Triplan vuokrauspäällikkö Susanna Joki.

Suomen saavutettavin tapahtumapaikka
Helsingin Pasilassa sijaitseva Mall of Tripla on Suomen vilkkain kauppakeskus, joka vetää puoleensa huimat puoli miljoonaa kävijää viikoittain. Suomen mittakaavassa Triplan vilkkaus on omaa luokkaansa.
”Saavutettavuuteemme tietysti vaikuttaa se, että me olemme julkisen liikenteen keskittymä. Täällä pysähtyvät junat, bussit ja ratikat, jopa 2 200 kertaa päivässä. Valtava parkkihallimme mahdollistaa helpon saapumisen myös autolla. Lisäksi kauppakeskuksen tornitaloissa työskentelee päivittäin tuhansia toimistotyötekijöitä”, Joki kertoo.
”Kuluttajakohderyhmä on siis jo meillä täällä Triplassa. Brändeille se on aivan upea mahdollisuus kohdata heidät täällä”, hän jatkaa.
Tapahtumaa Triplassa ei voi olla huomaamatta
Kaikkiin Triplassa järjestettäviin tapahtumiin mahdollistetaan markkinointiyhteistyö Mall of Triplan omissa kanavissa, joita ovat digitaaliset näytöt, äänimainonta, sosiaalisen median kanavat ja Triplan verkkosivuilla julkaistava artikkeli.
”Meillä on ainutlaatuisen kattava ja vaikuttava oma media Triplan sisällä. Suuret kävijämäärät varmistavat, että viestisi huomataan. Lisäksi tapahtumalle, brändille tai lanseeraukselle voidaan suunnitella myös paljon lisänäkyvyyttä tapahtuman ympärille”, Joki kertoo.
Näyttävä tila ja tekniikka valmiina
Triplassa on tehty paljon työtä Tapahtuma-aukion tunnelmallisuuden, näyttävyyden ja käytännöllisyyden varmistamiseksi. Toisin kuin tapahtumatiloissa yleensä, Triplassa on ammattilaistason valo- ja äänitekniikka valmiina tapahtumajärjestäjän käytettävissä.
Lisäksi Tapahtuma-aukiolla on suuri digitaalinen näyttö sekä kolme näyttävää digitaalista kattokuutiota, jotka voidaan kaikki varata tapahtuman käyttöön. Triplasta löytyy valmiina myös brändättäviä tapahtumaelementtejä, kuten lava ja pop-up-kalusteita.
”Lähtökohtaisesti tapahtumayhteistyö Triplan kanssa pitää sisällään ihan valtavasti asioita jo valmiiksi – mutta tietysti kokonaisuudesta voi halutessaan saada riisutummankin.”
Tai sitten isomman, sillä tapahtumiin on mahdollista yhdistää myös kauppakeskuksen hotelli-, viihde- ja ravintolapalveluita, jotka kaikki sijaitsevat Tapahtuma-aukion välittömässä läheisyydessä.
”Tämä on iso hyöty esimerkiksi niissä tilaisuuksissa, jonne saapuu osallistujia ympäri Suomea tai maailmaa”, Joki vinkkaa.
Isommin vai pienemmin?
Triplasta löytyy myös monenlaisia vaihtoehtoja pienemmille tapahtumille tai promootioille.
Brändisi voi tulla mukaan Triplan omiin kaupallisiin teemapäiviin tai hintakampanjoihin. Silloin pääset hyödyntämään valmista markkinointipöhinää päivän ympärillä.
Elämysten ja kohtaamisten Tripla
Triplan Tapahtuma-aukio on kokoluokaltaan poikkeuksellisen suuri: 700 m2. Tämä mahdollistaa muun muassa suurten lanseerausten brändillisen lavastuksen sekä eri urheilulajien pelikenttien tuomisen tilaan.
Triplassa onkin nähty viime vuosina esimerkiksi koripallon 3×3, padelin ja squashin mestaruusotteluita, MM-lätkän kisakatsomoita, yhteiskunnallisia mediatapahtumia sekä suuren maailman tyyliin tehtyjä tuotelanseerauksia.
”Tällaista tilaa ei ole pääkaupunkiseudulla missään muualla sisätiloissa. Muissa vaihtoehdoissa on joko mentävä alueelle, jonne ihmiset on houkuteltava erikseen tulemaan tai sitten pitää ottaa vastaan Suomen sään tuomat epävarmuudet”, Susanna Joki toteaa.
Hän toivoo näkevänsä Triplassa yhä enemmän brändien ja kuluttajien kohtaamisia.
”Brändejä, jotka ymmärtävät kuluttaja-asiakkaiden kohtaamisen merkityksen ja jotka haluavat luoda elämyksiä. Joilla on innovatiivisia näkemyksiä siitä, mihin tämä tila voisi sopia – mitä kaikkea täällä voisi tehdä ja toteuttaa”, Joki visioi.
Tripla tuo kuvioon mukaan näyttävän ja helposti saavutettavan tilan, suuret kävijämassat sekä ymmärryksen suurten ihmismäärien hallinnasta.

Tätä kaikkea Mall of Tripla tarjoaa
Mall of Tripla on Helsingin sykkivä sydän, jonka 200 brändiä, monipuoliset tapahtumat, elämykset ja ravintolat houkuttelevat yli 28 miljoonaa kävijää vuosittain viihtymään kaupunkikeskukseen.
Triplan Tapahtuma-aukio yhdistää brändit, fanit ja suuren yleisön mieleen jääviin tapahtumiin. Tapahtuma-aukiolla voi järjestää niin lanseeraus-, urheilu- ja vaikuttajatapahtumia kuin esimerkiksi messuja.
- Yli 550 000 kuluttajaa viikoittain
- Suomen saavutettavin sijainti
- Esteetön tapahtumatila
- Valmis tapahtumatekniikka
- Vilkkaita promootiopaikkoja
- Lähes 100 vaikuttavaa digitaalista mainosnäyttöä
Lue lisää Mall of Triplassa järjestetyistä näyttävistä bränditapahtumista.