Tuo tapahtumasi meille, tÄällä ovat kaikki.
Mall of Triplan sydämessä sijaitsee näyttävä Tapahtuma-aukio, joka on kuluttajien ja brändien täydellinen kohtaamispaikka.
Helsingin vilkkain kohtaamispaikka Mall of Tripla on kuin Manhattan pienoiskoossa: aina hereillä ja täynnä ihmisiä, ravintoloita, huippuliikkeitä, hotellielämää, viihdettä, toimistotorneja ja rouheaa, monimuotoista urbaania elämää.
Juuri tämä tekee Triplasta täydellisen tilan myös erilaisille kuluttajatapahtumille, lanseerauksille, kulttuurille, viihteelle, urheilulle ja pop-upeille.
Tapahtuma-aukio
1. Lyömätön sijainti ja saavutettavuus
Kuvittele järjestäväsi tapahtumaa, jonne ei tarvitsisi houkutella ihmisiä paikalle. Ei ollenkaan kaukaa haettua! Mall of Triplassa kuluttajat ovat paikalla jo valmiiksi. Meillä asioi joka viikko lähes 600 000 ihmistä.
Triplan Tapahtuma-aukio sijaitsee kauppakeskuksen vilkkaalla katutasolla, 4. kerroksessa Little Manhattanilla. Tapahtumasi tavoittaa suuret kävijämassat suoraan kaikista ilmansuunnista ja kulkuvälineistä, hotellista sekä yläpuolella sijaitsevista toimistoista.
Julkisen liikenteen asema sijaitsee samassa kerroksessa, joten tapahtumasi on helposti saavutettavissa – saapuu kohderyhmäsi sitten lähinurkilta, muualta Suomesta tai Helsinki-Vantaan lentokentältä. Tapahtuma-aukiolle on täysin esteetön pääsy.
2. Huikea tila ja tekniikka heti valmiina käyttöön
Triplan 700 m2 suuruinen Tapahtuma-aukio on vaikuttava ja elämyksellinen kokonaisuus, jossa on valmiina ammattilaistason valo- ja äänitekniikka. Tilan suuri digitaalinen näyttö sekä kolme näyttävää kattokuutiota mahdollistavat upeat puitteet niin konserteille, tuotelanseerauksille, brändien kohtaamisille, kulttuuritapahtumille kuin muille suurille tilaisuuksille – urheilujuhlaa unohtamatta! Tila on avoinna yleisölle ja siellä voi järjestää myös pitkälle iltaan ajoittuvia elämyksiä.
Eikä tässä vielä kaikki. Tapahtuma-aukion välittömässä läheisyydessä sijaitsee yksi Suomen parhaimmista Sokos-hotelleista sekä kauppakeskuksen runsaat ja laadukkaat ravintola- ja viihdepalvelut. Myös elokuvateatteri BioRexin teatterisalit, elämyksellinen tapahtumatila Black Box, hotellin kokoushuoneet tai Biitsi ja Surf House voidaan varata tapahtumasi käyttöön. Jokainen toteutus räätälöidään täysin brändin ja tapahtumatavoitteiden mukaisesti.
Ja mikä parasta, kauppakeskuksessa ei tarvita säävarausta!
3. Ohittamaton huomio tapahtumallesi
Takaamme, että Mall of Triplassa tapahtumasi huomataan.
Paitsi että Tapahtuma-aukio on jo valmiiksi vilkas kuluttajien kohtaamispaikka, voimme valjastaa tapahtumasi markkinointiin kauppakeskuksen kaikki omat kanavat, kuten lukuisat diginäytöt ympäri kauppakeskusta, äänimainonnan ja kauppakeskuksen oman sosiaalisen median. Triplan erilaisilla tapahtumamarkkinointiratkaisuilla tavoitat viikoittain yli 550 000 kuluttajaa kaupallisissa ympäristöissä, jossa kuluttajat ovat ostoksilla ja viettämässä vapaa-aikaa.
Lisäksi Triplan oma tapahtumatiimi auttaa tarvittaessa tapahtuman markkinoinnin suunnittelussa. Mikset esimerkiksi aloittaisi tapahtumasi markkinointia jo asemahallista, kuljettaen ihmisiä suoraan tapahtumasi pariin.
Suunnitteletko tapahtumaa kuluttajille? Ideoidaan yhdessä!
Jätä meille yhteystietosi, niin olemme sinuun yhteydessä.