Triple Your Brand’s Visibility — Reach Your Customers at the Right Moment.

Want to maximize exposure and connect with ready-to-buy customers? Tripla’s media screens offer a powerful and effective marketing channel. In Finland’s busiest shopping center, your brand reaches over 550,000 consumers every week.


  • Over 80 high-impact advertising screens in strategic locations

     
  • More than 550,000 weekly visitors

     
  • Multi-channel advertising that reaches shoppers at the perfect moment

Me suomalaiset rakastamme viettää aikaa kauppakeskuksissa. Niistä onkin kasvanut elämyskeitaita, joissa kuluttajat viihtyvät ja viettävät vapaa-aikaa – aina sopivassa säässä.

”Maksullisten elämysten lisäksi kauppakeskus on vaikuttava paikka myös erilaisten maksuttomien elämysten ja tapahtumien järjestämiseen kuluttajille. Triplan Tapahtuma-aukiolle sopii loistavasti esimerkiksi erilaiset tuotelanseeraukset ja muut brändien ja kuluttajien kohtaamiset, urheilutapahtumat, seminaarit, messut ja muut avoimet tapahtumat, joilla tavoitellaan elämyksellisyyttä ja isoja kävijämassoja”, kertoo Mall of Triplan vuokrauspäällikkö Susanna Joki.

Finland’s most impactful digital screens

Mall of Tripla is Finland’s most digital shopping center, featuring over 80 premium screens that guarantee standout visibility for your brand. Whether it’s a campaign, product launch, or tactical advertising, Tripla’s media solutions ensure your message reaches the right audience at the right moment. The three massive screens at Pasila railway station capture one of the country’s busiest commuter flows, while the corner screens above R-kioski allow for innovative executions, including 3D effects.


At the Event Square, the ceiling cube screens enhance visual experiences, making every brand campaign, promotion, or launch unforgettable. Tripla’s digital media offers endless creative possibilities—from dynamic animations to immersive experiences.

For inquiries and bookings, contact Clear Channel sales myynti@clearchannel.fi 
Learn more: https://www.clearchannel.fi/yhteystiedot 

Tapahtumaa Triplassa ei voi olla huomaamatta

Kaikkiin Triplassa järjestettäviin tapahtumiin mahdollistetaan markkinointiyhteistyö Mall of Triplan omissa kanavissa, joita ovat digitaaliset näytöt, äänimainonta, sosiaalisen median kanavat ja Triplan verkkosivuilla julkaistava artikkeli.

”Meillä on ainutlaatuisen kattava ja vaikuttava oma media Triplan sisällä. Suuret kävijämäärät varmistavat, että viestisi huomataan. Lisäksi tapahtumalle, brändille tai lanseeraukselle voidaan suunnitella myös paljon lisänäkyvyyttä tapahtuman ympärille”, Joki kertoo.

 

Näyttävä tila ja tekniikka valmiina

Triplassa on tehty paljon työtä Tapahtuma-aukion tunnelmallisuuden, näyttävyyden ja käytännöllisyyden varmistamiseksi. Toisin kuin tapahtumatiloissa yleensä, Triplassa on ammattilaistason valo- ja äänitekniikka valmiina tapahtumajärjestäjän käytettävissä.

Lisäksi Tapahtuma-aukiolla on suuri digitaalinen näyttö sekä kolme näyttävää digitaalista kattokuutiota, jotka voidaan kaikki varata tapahtuman käyttöön. Triplasta löytyy valmiina myös brändättäviä tapahtumaelementtejä, kuten lava ja pop-up-kalusteita.

”Lähtökohtaisesti tapahtumayhteistyö Triplan kanssa pitää sisällään ihan valtavasti asioita jo valmiiksi – mutta tietysti kokonaisuudesta voi halutessaan saada riisutummankin.”

Tai sitten isomman, sillä tapahtumiin on mahdollista yhdistää myös kauppakeskuksen hotelli-, viihde- ja ravintolapalveluita, jotka kaikki sijaitsevat Tapahtuma-aukion välittömässä läheisyydessä.

”Tämä on iso hyöty esimerkiksi niissä tilaisuuksissa, jonne saapuu osallistujia ympäri Suomea tai maailmaa”, Joki vinkkaa.

Isommin vai pienemmin?

Triplasta löytyy myös monenlaisia vaihtoehtoja pienemmille tapahtumille tai promootioille.

Brändisi voi tulla mukaan Triplan omiin kaupallisiin teemapäiviin tai hintakampanjoihin. Silloin pääset hyödyntämään valmista markkinointipöhinää päivän ympärillä.

Ota yhteyttä niin jutellaan!

Elämysten ja kohtaamisten Tripla

Triplan Tapahtuma-aukio on kokoluokaltaan poikkeuksellisen suuri: 700 m2. Tämä mahdollistaa muun muassa suurten lanseerausten brändillisen lavastuksen sekä eri urheilulajien pelikenttien tuomisen tilaan.

Triplassa onkin nähty viime vuosina esimerkiksi koripallon 3×3, padelin ja squashin mestaruusotteluita, MM-lätkän kisakatsomoita, yhteiskunnallisia mediatapahtumia sekä suuren maailman tyyliin tehtyjä tuotelanseerauksia.

”Tällaista tilaa ei ole pääkaupunkiseudulla missään muualla sisätiloissa. Muissa vaihtoehdoissa on joko mentävä alueelle, jonne ihmiset on houkuteltava erikseen tulemaan tai sitten pitää ottaa vastaan Suomen sään tuomat epävarmuudet”, Susanna Joki toteaa.

Hän toivoo näkevänsä Triplassa yhä enemmän brändien ja kuluttajien kohtaamisia.

”Brändejä, jotka ymmärtävät kuluttaja-asiakkaiden kohtaamisen merkityksen ja jotka haluavat luoda elämyksiä. Joilla on innovatiivisia näkemyksiä siitä, mihin tämä tila voisi sopia – mitä kaikkea täällä voisi tehdä ja toteuttaa”, Joki visioi.

Tripla tuo kuvioon mukaan näyttävän ja helposti saavutettavan tilan, suuret kävijämassat sekä ymmärryksen suurten ihmismäärien hallinnasta.

Finland’s most impactful digital screens

Mall of Tripla is Finland’s most digital shopping center, featuring over 80 premium screens that guarantee standout visibility for your brand. Whether it’s a campaign, product launch, or tactical advertising, Tripla’s media solutions ensure your message reaches the right audience at the right moment. The three massive screens at Pasila railway station capture one of the country’s busiest commuter flows, while the corner screens above R-kioski allow for innovative executions, including 3D effects.


At the Event Square, the ceiling cube screens enhance visual experiences, making every brand campaign, promotion, or launch unforgettable. Tripla’s digital media offers endless creative possibilities—from dynamic animations to immersive experiences.

For inquiries and bookings, contact Clear Channel sales myynti@clearchannel.fi 
Learn more: https://www.clearchannel.fi/yhteystiedot 

Mall of Tripla’s media space inquiries and bookings are handled through Clear Channel sales.

 
 
 

Leasing Manager

Susanna Joki

susanna.joki@malloftripla.fi

+358 40 195 7018